Auteur Topic: Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)  (gelezen 17214 keer)

Offline Jan Postema

  • Administrator
  • Forum lid
  • ****
  • Berichten: 371
  • Waardering: 140
  • Jan Postema
Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Gepost op: 2011-01-04, 20:03:53 »
Multimaus, iTrain

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #1 Gepost op: 2011-01-05, 11:43:55 »
In februari moet in toch weer naar het azg, zal dan eens een kijkje gaan nemen. Dit is dus de plaatsvervanger van de Stoomfluit¿¿¿

Groenten Rob

Offline Jan Postema

  • Administrator
  • Forum lid
  • ****
  • Berichten: 371
  • Waardering: 140
  • Jan Postema
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #2 Gepost op: 2011-01-05, 15:56:04 »
Ik ben daar gisteren geweest. Veel Marklin en nog weinig andere merken. (de uitstraling is Marklin shop actig)

Ik hoop dat het veranderd.

Vrg.

Jan
Multimaus, iTrain

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #3 Gepost op: 2011-01-05, 16:08:04 »
Jan,

Dat was te verwachten, volgens mij is de eigenaar van de gewezen Märklinstore te Assen, dus overgebleven voorraad van die shop. Dit staat er namelijk op hun website onder klantenservice:

Administratie / centraal magazijn:
Modeltrein.nl
Nijverheidsweg 18
9403 VN Assen
0592-300771
info@modeltrein.nl Op dit adres is alleen bij uitzondering bezoek (op afspraak) mogelijk.


Groenten Rob

Offline Jan Postema

  • Administrator
  • Forum lid
  • ****
  • Berichten: 371
  • Waardering: 140
  • Jan Postema
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #4 Gepost op: 2011-01-06, 20:21:40 »
Ik heb vandaag een berichtje terug gehad van de winkel dat er nu wel Roco te koop is.

http://www.modeltrein.nl/default.aspx?N=233&So=sa&PageNav=233&FK_1=164
Multimaus, iTrain

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #5 Gepost op: 2011-01-17, 16:33:08 »
Dit stond al op hun site. Zoals je daar kunt lezen is de levertijd 10 dagen, dat houd waarschijnlijk in dat op het moment je dat besteld zij het pas gaan bestellen bij Roco, alvorens aan de klant te kunnen leveren en het dus niet op voorraad in de winkel hebben liggen. Half februari moet ik toch weer naar het UMCG, dan zal ik daar eens gaan kijkje gaan nemen.

Groenten Rob
« Laatst bewerkt op: 2011-01-18, 15:54:48 door Rob Manenschijn »

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #6 Gepost op: 2011-05-25, 19:36:56 »
Beste klant,

In april 2007 zijn wij gestart met een modelspoor winkel in Assen,  in oktober 2007 kwam daar een store bij in Groningen, aan de Westerhaven. Zoals bekend hebben wij helaas in april 2010 de store moeten sluiten. In december 2010 hebben wij ook de Toys & Trains vestiging in Assen gesloten.

In januari 2011 is Modelspoorcentrum Groningen van start gegaan en is gelijktijdig onze webwinkel Modeltrein.nl geopend. Inmiddels is onze webwinkel langzaam bezig volwassen te worden en heeft ons team de afgelopen maanden hard gewerkt om enkele vervelende issues te verhelpen.

Om de ontwikkeling van Modeltrein.nl te versnellen en onze internationale ambities te kunnen realiseren hebben wij besloten onze winkel in Groningen te verkopen. Daartoe is op 23 mei een overeenkomst gesloten met Albert Mast van Treinenshop Heerenveen.  Albert Mast heeft recent ook Modelbouw Centrum de Stoomfluit in Groningen overgenomen. De nieuwe onderneming zal worden gevestigd in het bestaande pand van de Stoomfluit en krijgt de naam Treinenshop Groningen. Na een  grondige verbouwing gaat Treinenshop Groningen op 18 juni open. Door de overname van Modelspoorcentrum Groningen zal Treinenshop Groningen ook de status Märklin Shop gaan krijgen. Wij wensen Albert Mast en zijn nieuwe team veel succes!

Vanwege de verhuizing van voorraad en inventaris is Modelspoorcentrum Groningen vanaf 25 mei gesloten. In de tussenliggende periode kunt u terecht bij Treinenshop Heerenveen.

Lopende bestellingen en reparaties die bij Modelspoorcentrum Groningen zijn aangenomen worden uiteraard door Modeltrein.nl afgehandeld. Heeft u geen mogelijkheid om naar Gasteren te komen? Geef dit dan gerust aan ons door, dan zoeken wij in overleg met u naar een passende oplossing om uw reparaties en/of bestellingen bij u af te leveren. Alle klanten met lopende bestellingen en/of reparaties krijgen per brief persoonlijk bericht. Bij deze brief voegen wij een antwoordformulier met retour envelop, waarmee u uw voorkeur voor afhalen of opsturen kenbaar kunt maken.

Zie ook: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,36744.msg566887.html#top

Groenten Rob

Offline Jan Postema

  • Administrator
  • Forum lid
  • ****
  • Berichten: 371
  • Waardering: 140
  • Jan Postema
Re:Modelspoorcentrum Groningen (MSCG)
« Reactie #7 Gepost op: 2011-06-17, 21:34:58 »
Ik heb nog een filmpje gevonden van de opening.

Op 00:42 sta ik even in beeld

http://www.stadjerstv.nl/index.php/component/movies/view/1529-nieuwe-winkel-voor-modelspoorbanen-

Groet,

Jan Postema
Multimaus, iTrain