Auteur Topic: Traincontroller update  (gelezen 23449 keer)

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Traincontroller update
« Reactie #15 Gepost op: 2012-11-03, 10:01:59 »
De prijzen staan nu allemaal vermeld, zie daar.

Rob

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re:Traincontroller update
« Reactie #16 Gepost op: 2012-11-08, 22:58:22 »
Leuk, ik heb net twee weken geleden TC Gold 7.0 aangeschaft (upgrade vanaf rocomotion aan 399,00 €).

Ze hadden wel mogen melden dat versie 8 klaar stond: nu moet ik al meteen 50,00 € upgrade bijbetalen
en er heeft nog geen trein gereden (ben nog bezig met switchboard e.d.).
« Laatst bewerkt op: 2012-11-09, 17:51:56 door bertcaus »
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

GerardWassink

  • Gast
Re:Traincontroller update
« Reactie #17 Gepost op: 2012-11-08, 23:35:30 »
't Zou me niet verbazen als ze daar een soort oplossing voor hebben (iets als mensen die de laatste 2 maanden een full version hebben gekocht)?

Offline anton

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 21
  • Waardering: 0
    • zoal.info
Re:Traincontroller update
« Reactie #18 Gepost op: 2012-11-09, 19:18:14 »
Aan alle TC gebruikers
Ik ben bezig met het vertalen van de verschillen tussen TC 7 en TC 8 maar dat kan nog een paar dagen (weken) duren voor deze gereed is. het zijn 80 blz

Gr Piet


Is deze Duits of Engelse versie al wel ergens te bekijken, ik kan hem namelijk niet vinden op hun site.
Maar mischien zoek ik ook wel verkeerd?
Alvast mijn dank, Anton

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Traincontroller update
« Reactie #19 Gepost op: 2012-11-09, 20:37:37 »
Bertus,

Het is niet leuk om €50.00 te moeten bij betalen voor TC versie 8.
Maar ik zie niet het verschil als het eersder was aangekondig dat er een nieuwe versie zou komen.
De versie TC 8 is ook €50.00 duurder dan de (oude) TC 7. Dus oude + update is gelijke prijs als de nieuw versie
Nu kun je gewoon blijven rijden met de versie TC 7 en als er in de nieuw versie TC 8 aanvullinge in zitten die voor juow van belang zijn dan kun je altijd nog update.
Doe deze update wel vroegtijdig, ik denk binnen 2 maanden na het uitkomen van TC 8 omdat het aanbod om voor de prijs van €50,00 te update voor de versie die na 1 maart is gekocht omdat daarna wel een meer betaald moet worden.

Anton

Wat bedoel je met de versie wel eens bekijken, bedoel je de wijzigingen/aanvullingen in de handleiding, Gold, Zilver, dan kan ik zeggen dat die op de site van Freiwald staat
Op de site staat de oude versie van de wijzigeng/aanvulling, deze is inmiddels gewijzigd maar staat op dit moment dat ik dit schrijf nog niet op de site.
Ik heb deze gewijzigde versie zojuist binnen gekregen en ook is er een aanvulling voor de bronz versie (binnen gekregen om 19.30 uur, dus vers van de pers)

Ik verwach op zeer korte termijn dat het ook op de site van Freiwald komt te staan, mogelijk vanavond ? nog omdat het wel op de server van freiwald is geplaats.

wijziging 20.45 uur
Is inmiddels al aangepast/geplaatst

Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2012-11-09, 20:50:00 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Traincontroller update
« Reactie #20 Gepost op: 2012-11-17, 15:28:20 »
Hi Piet,

Dat er in de nieuwe versie een oplossing komt voor een " pad stelling" (2 treinen blokkeren elkaar en een trein gaat terug naar begin punt) lijkt me zeer intressant. Misschien kun je herinneren dat we er samen in mijn layout mee gestoeid hebben. Heb dat probleem soms nog.
Dus wacht je lijst met updates af.
Met groet, Ad.

Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline anton

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 21
  • Waardering: 0
    • zoal.info
Re:Traincontroller update
« Reactie #21 Gepost op: 2012-11-18, 14:29:20 »
P.Heinst

Ik heb hem gevonden, en het is inderdaad een aardig verhaal.
Vooral voor de Gold gebruikers staat er een hoop informatie in.