Auteur Topic: Delay of Verzögerung  (gelezen 26282 keer)

Offline HdB

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 79
  • Waardering: 1
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #15 Gepost op: 2012-12-27, 23:54:45 »
jazeker, ik probeer een afbeelding toe te voegen


Henk
Tc Gold8, Ecos 50200, DigiKeijs terugmelders, Roco geoline baan,  LGB buitenbaan

Offline HdB

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 79
  • Waardering: 1
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #16 Gepost op: 2012-12-27, 23:56:30 »
Beeld list zonder Delay
Tc Gold8, Ecos 50200, DigiKeijs terugmelders, Roco geoline baan,  LGB buitenbaan

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #17 Gepost op: 2012-12-28, 00:00:38 »
Zo te zien zit je in "Operations" van het Schedule, en niet in de "List", kan dat?

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #18 Gepost op: 2012-12-28, 00:04:36 »
Nee, ik zie het al, je zit wel in een List. Maar wil je je stappen even beschrijven? En wil je even aangeven met welke versie je precies werkt?

Offline HdB

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 79
  • Waardering: 1
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #19 Gepost op: 2012-12-28, 00:10:13 »
Ik volg jouw stappen op de voet in TC8 Gold, het viel me wel op dat jouw icoontjes er her en der iets anders uitzien....


Henk
Tc Gold8, Ecos 50200, DigiKeijs terugmelders, Roco geoline baan,  LGB buitenbaan

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #20 Gepost op: 2012-12-28, 00:20:27 »
Aha, ik werk met versie 7. Kijk in je manual waar je Delay kunt vinden! Ik ben benieuwd.

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #21 Gepost op: 2012-12-28, 00:27:31 »
Kijk in dit document op blz. 44..

Er is een nieuwe groep bijgekomen: "Control Flow Operations".

Offline HdB

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 79
  • Waardering: 1
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #22 Gepost op: 2012-12-28, 01:26:50 »
Ik denk dat de verwarring voorbij is, morgen lekker verder proberen!

Bedankt,


Henk




Tc Gold8, Ecos 50200, DigiKeijs terugmelders, Roco geoline baan,  LGB buitenbaan

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #23 Gepost op: 2012-12-28, 10:07:30 »
HdB

Kijk dan eens onder een andere kolom die naast operation staat, in mijn voorbeeld Ablaufsteuerung (ik werk met de duitse versie)

En anders kijk je in alle mogelijk heden en zoek je naar het zandlopertjes

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #24 Gepost op: 2012-12-28, 10:16:00 »
Kijk in dit document op blz. 44..

Er is een nieuwe groep bijgekomen: "Control Flow Operations".

Dat is hetzelfde Piet...

Offline HdB

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 79
  • Waardering: 1
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #25 Gepost op: 2012-12-28, 11:24:12 »
Bedankt mannen, jullie hebben me op gang gekregen!
Op een bepaald moment snap je de opbouw van het programma opeens en jullie voorbeelden hebben daar veel toe bijgedragen.
Ik blijf pleiten voor een aparte entry met voorbeelden waar veel screenshots instaan, dit werkt zeer verhelderend!!

Gr,

Henk
Tc Gold8, Ecos 50200, DigiKeijs terugmelders, Roco geoline baan,  LGB buitenbaan

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #26 Gepost op: 2012-12-28, 12:05:03 »
Gerard, Henk

Gerard klopt het zandlopertje is hetzelfde maar wat ik bedoelde was dat het zandlopertje mogelijk  ondergebracht in een ander onderwerp, bij jouw staat hij is system operations (derde plaatje in jouw voorbeelden die er overigens goed en duidelijk uitzien) maar bij mij staat dit onder een ander onderwerp, ik weet niet of dit iets te maken heeft met de versie of dat in een andere taal is dan bij mij, geen idee


Henk,
Er wordt nagedacht om de voorbeelden in een onderwerp samen te voegen


Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2012-12-28, 12:06:36 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #27 Gepost op: 2012-12-28, 16:13:30 »
... bij mij staat dit onder een ander onderwerp, ik weet niet of dit iets te maken heeft met de versie of dat in een andere taal is dan bij mij, geen idee

Het verschil zit hem er in dat Henk al met versie 8 werkt en ik nog op versie 7 zit. (staat ook in het draadje, oude man...)  8) 8) ;D

Serieus: hoe gaat het met je Piet? Al wat bijgekomen van je ongeval?

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #28 Gepost op: 2012-12-28, 20:03:42 »
Hallo mannen ik volg dit draadje al een tijdje en ik vraag me af of het voortaan slim is om aan te geven met welke versie er wordt gewerkt.
tevens vindt ik het verwarrende dat er engels en duits door elkaar gebruikt wordt.
Zijn hierover afspraken te maken
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.

GerardWassink

  • Gast
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #29 Gepost op: 2012-12-28, 20:12:16 »
Hallo mannen ik volg dit draadje al een tijdje en ik vraag me af of het voortaan slim is om aan te geven met welke versie er wordt gewerkt.
tevens vindt ik het verwarrende dat er engels en duits door elkaar gebruikt wordt.
Zijn hierover afspraken te maken

Aangeven van de versie is altijd een goed idee. We moeten er eigenlijk ook om vragen als iemand het niet vermeldt.

Duits / Engels is wat anders. Ieder heeft zijn eigen voorkeur, daar zijn geen afspraken over te maken. Ik ga bijvoorbeeld geen Duits gebruiken. En Piet denk ik geen Engels. Maar samen komen we er tot nu toe altijd uit.

Gerard