Auteur Topic: Delay of Verzögerung  (gelezen 26347 keer)

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Delay of Verzögerung
« Reactie #30 Gepost op: 2012-12-28, 20:32:11 »
Gerard en andere

Ik gebruik gold versie 8 maar had de voorgaande berichte ook niet aandachtig gevolgd.

citaat:
Serieus: hoe gaat het met je Piet? Al wat bijgekomen van je ongeval?

Het gaat wat beter,nog wel steeds moe, de linkerkant heeft toch een behoorlijke opdonder gehad maar gelukkig niets gebroken (oude botten zijn nog sterk)
Wel si het zo dat ik lanzaam aan de draad weer een beetje oppak maar ik moet ook een beetje denken aan Mientje die zit op het moment weer behoorlijk met de reuma die de kop weer opsteekt, samen redden wij het wel, smorgens niet te vroeg op, samen het werk doen en voor het eten zorgen en smiddags (de laatste weken) samen naar bed om uit te rusten, (ja, ik oor sommige van jullie al zeggen gezellig maar dit komt dan wel 40 jaar te laat).
Kortom, rustig aan doen, om de andere dag Fyzio therapie voor de nek en schouder, de spieren zijn behoorlijk uitgerekt en het draaien met het hooft is nog maar beperkt maar ik voel wel vooruit gang en de bauwe plekken zijn grotendeels verdwenen.
Kijk nog wel mee op het forum maar dan vaak beneden op de tablet en om daar voldoende antwoorden te geven op zo's klein ding met klein toetsen bord is niet altijd makkelijk met brede grote vingers.

Zal de komende weken wel langzaam beter gaan.


Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders