Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3986 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Even voorstellen
« Gepost op: 2012-02-05, 16:25:40 »
Hallo medespoorders, mijn naam is Ad de Groot 63 jaar.
Woon op het moment in Thailand en na een aantal stille jaren mijn hobby weer opgepakt.
Dat valt echter hier niet mee, het is voor de  Thai  een onbekende en dure hobby.
Er zijn ook maar een paar kleine winkels in Bangkok die modelspoor op beperkte schaal verkopen.
Heb mijn Roco set met Multimous en Rocomotion software dus in Duitsland besteld en na helaas hoge import kosten alles otvangen en weer begonnen met deze geweldige hobby. Ik starte mijn treintjes hobby wanneer ik ongever 10 jaar oud was.
Ik hoop weer wat kennis en ideen te krijgen op het forume en ook tips te krijgen over de Rocomotion software om alles via mijn pc te besturen.
Met vriendelijke groet vanuit een mooi en warm (sorry) Thailand,  Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2012-02-05, 18:12:20 »
Ad,

Welkom op dit forum en vele plezierige uurtjes, zolang de pc's hier niet bevriezen met temperaturen van rond -15/-20 in de nachtelijke uren.

Groenten Rob