Auteur Topic: Reparatie multiMaus  (gelezen 8542 keer)

Offline Frank

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 40
  • Waardering: 0
Reparatie multiMaus
« Gepost op: 2012-02-16, 15:48:15 »
Hallo hobby vrienden,
Sinds julli vorig jaar heb ik een multiMaus en een E7 (voorloper van de multiMaus)bij Roco in reparatie.
Van mijn vakhandel kreeg ik eerst nu het bericht dat Roco de beide mausen niet repareerd omdat ik er zelf een schroefje uit heb gedraaid. Dank u wel Roco.
Kan iemand mij aan een adres helpen waar ik terecht kan voor reparatie.??
Vriendelijke groeten Frank

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Reparatie multiMaus
« Reactie #1 Gepost op: 2012-02-16, 19:44:21 »
Frank,

In de garantiebepalingen staat duidelijk vermeld, dat als men er zelf in gaat zitten knoeien de garantie en/of reparatie vervalt. Maar ik weet niet wat er stuk is, maar dat je met een uit een startset afkomstige MM goedkoper uit zou kunnen zijn, dan een eventuele reparatie kan gaan kosten.

Maar je kunt ook een mail richting Roco sturen en daar uitleggen wat er gebeurd is en via welke winkelier het naar hun verstuurd is, kan zijn dat winkelier niet helemaal correct handelt. Ik vind het namelijk zeer vreemd dat je spullen al zo'n 8 maanden kwijt bent. Ik heb ook eens een keer wat gehad met m'n MM Pro en die had ik met drie weken, gerepareerd weer terug.

Groenten Rob

Offline Frank

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 40
  • Waardering: 0
Re:Reparatie multiMaus
« Reactie #2 Gepost op: 2012-02-17, 11:20:27 »
Hallo Rob,
Ik had bij Roco niet om garantie gevraagd maar simpel weg om reparatie en de eventuele kosten daarvan..
Het idee om een eenvoudige uitgeklede startset te kopen is nog de beste opie denk ik.
Dank voor je reactie.
Groeten Frank.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Reparatie multiMaus
« Reactie #3 Gepost op: 2012-02-17, 11:38:56 »
Frank,

Ik denk dat je maar eens zelf contact met roco op moet nemen, dat het zolang heeft geduurt via de winkelier zet ik een vraagteken bij

Technische dienst
Dienstag: 8.00 - 11.00 Uhr
Donnerstag: 14.00 - 17.00 Uhr

Telefon: +43 (0) 5 7626 1588



Gr Piet

« Laatst bewerkt op: 2012-02-17, 11:52:14 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Frank

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 40
  • Waardering: 0
Re:Reparatie multiMaus
« Reactie #4 Gepost op: 2012-02-21, 14:49:51 »
Dank Piet,
het lijkt mij inderdaad goed om maar eens een mailtje te sturen.
Groeten Frank