Auteur Topic: Toewijzen blok bij schedule  (gelezen 11589 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Toewijzen blok bij schedule
« Gepost op: 2012-03-05, 15:02:37 »
Hallo spoorders,

Het is mij duidelijk dat je bij een autotrain schedule een start blok en een eindblok moet ingeven. het systeem zoekt dan automatisch  "de  route " en je kunt automatisch rijden.
Hoe kan ik nu bepalen dat voor een bepaald schedule de trein via blok  .....(bv 12) ..... moet gaan?

Met groet,  Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

GerardWassink

  • Gast
Re:Toewijzen blok bij schedule
« Reactie #1 Gepost op: 2012-03-05, 15:26:26 »
In mijn versie moet je dan niet van autotrain gebruik maken maar zelf met de hand een schedule samenstellen, waarin je aangeeft wat het begin blok is, welke de tussenliggende blokken zijn, en wat het eindblok is.

Gerard

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Toewijzen blok bij schedule
« Reactie #2 Gepost op: 2012-03-06, 09:01:32 »
Kun je de rit dan ook opslaan ? om later opnieuw te gebruiken in Autotrain?

Met groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

GerardWassink

  • Gast
Re:Toewijzen blok bij schedule
« Reactie #3 Gepost op: 2012-03-06, 19:26:37 »
Bij mij werkt het zo dat ik eerst een schedule maak. Dan verander ik de naam ervan in de eigenschappen. Dan definieer ik de rit met alle blokken en sla het op. Vanaf dat moment is het schedule bruikbaar.

Als dit niet is wat je bedoelt is het misschien goed om wat plaatjes te maken en deze bij je post te uploaden. Dan weten we wat je bedoelt.

Gerard