Auteur Topic: Bestellen TrainController Silver  (gelezen 13217 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Bestellen TrainController Silver
« Gepost op: 2012-03-18, 05:14:02 »
Hallo,

Ik wil de Silver software bestellen als een update van de rocomotion software 5.9 A1, er wordt een coupon code gevraagd bij de order.
Ik kan deze code in de Rocomotion software niet vinden, onder help staat niets van een code.

Iemand een idee of tip ?
Met groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

GerardWassink

  • Gast
Re:Bestellen TrainController Silver
« Reactie #1 Gepost op: 2012-03-18, 09:27:48 »
Dag Ad,

Een goed idee. Ik heb de informatie die je vraagt zo direct niet bij de hand, maar het is waarschijnlijk op het Freiwald forum wel te vinden.

Ook voor de toekomst is het handig om je daar te registreren. Heel veel vragen zijn natuurlijk al eens gesteld en beantwoord.

Gerard

GerardWassink

  • Gast
Re:Bestellen TrainController Silver
« Reactie #2 Gepost op: 2012-03-18, 09:50:06 »
Hey Ad,

Ik heb nog even verder gezocht op Google met als zoekwoorden "rocomotion traincontroller upgrade" en vond deze pagina.

Gerard

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Bestellen TrainController Silver
« Reactie #3 Gepost op: 2012-03-18, 10:03:12 »
Hi Gerard,

Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb het ondertussen uitgevonden, je moet Silver downloaden laten draaien te samen met de Roco centrale 10832 en dan kun je de coupon code downloaden en je bestelling doen.
Met vriendelijke groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

GerardWassink

  • Gast
Re:Bestellen TrainController Silver
« Reactie #4 Gepost op: 2012-03-18, 11:01:48 »
Jep, dat was de truc. (was hem zelf al weer vergeten...)  ;)

Succes,
Gerard

Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
Re:Bestellen TrainController Silver
« Reactie #5 Gepost op: 2012-03-19, 11:44:47 »
Hallo Abadegroot
Misschien kun je beter de gold versie nemen.Ik heb ook de silver versie geupgradet en het spijt me dat ik niet onmiddellijk de gold versie genomen heb,dit om redenen dat bij de gold toch wel iets meer te vinden is.
bvb om het snelheidsprofiel te meten wat je kunt met rollerbaan in gold maar niet in silver.
Het is maar een mening hoor,maar ik denk dat er anderen zijn die dit zullen beamen
Herman

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Bestellen TrainController Silver
« Reactie #6 Gepost op: 2012-03-23, 15:01:38 »
Hi Herman,

Bedankt voor je tip, had al Silver besteld. Er is echter ook nog een aardig prijsverschil en mijn baan is niet zo groot.
Met vriendelijke groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.