Auteur Topic: Tekenen Schaduwstation  (gelezen 24109 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Tekenen Schaduwstation
« Reactie #15 Gepost op: 2012-07-20, 15:20:20 »
Gerard en Piet,

Alweer bedankt voor de tips.
Piet, even terugkomend op mijn vraag die je nog niet beantwoord hebt, kun je in Silver ook een draaicirkel tekenen of is dat alleen in Gold mogelijk?

Iedereen een fijn weekend toegewenst, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Tekenen Schaduwstation
« Reactie #16 Gepost op: 2012-08-06, 14:16:06 »
Hi medespoorders,

Met het gevaar vervelend te worden stel ik de vraag nogmaals, uit de handleiding van Silver komt er voor mij geen duidelijk antwoord.

Zo even terugkomend op mijn vraag, kun je in Silver ook een draaicirkel tekenen of is dat alleen in Gold mogelijk?

Iedereen een fijne avond toegewenst, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Tekenen Schaduwstation
« Reactie #17 Gepost op: 2012-08-06, 15:14:54 »
ad,

Zover ik weet alleen in Gold, maar ergens in mijn achterhoofd heb ik toch iets dat het mogelijk moet zijn (zelf gebruik ik Gold)  maar kan het niet zo snel vinden.
Ik hou het in gedachten en als ik iets weet dan hoor je het.


Kijk ook eens in de Nederlanse handleiding maart vanaf blz 330

http://www.dutchroco.nl/index.php?topic=644.0

Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2012-08-06, 15:41:36 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.249
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Tekenen Schaduwstation
« Reactie #18 Gepost op: 2012-08-06, 20:39:35 »
Ad,

Het tekenen van een draaischijf in zilver in het sporenplan is niet mogelijk maar je kunt wel het draaischijf simbool oproepen en instellen waarme je dan de draaischijf kunt besturen.
De aansluitingen van de in/uitrijsporen van de draaischijf moet je in ziler als wisselstraten indelen en daardoor kan een lok zijn weg vervolgen, dit kost wel extra plaats op het beeldscherm.
Ik heb dit zelf nog niet geheel uitgeprobeerd omdat ik met Gold rij maar er is wel een mogelijkheid om een draaischijf in het plan te gebruiken.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Tekenen Schaduwstation
« Reactie #19 Gepost op: 2012-08-08, 15:27:00 »
Hallo Piet,

Bedankt voor je inputs, ga ze bestuderen.
Vandaag mijn " bouw pakketten" van de decoders etc binnen gekregen, dus voorlopig solderen.

Met vriendelijke groet Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.