Auteur Topic: Opstarten Train Controller  (gelezen 24773 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re: Opstarten Train Controller
« Reactie #15 Gepost op: 2013-03-24, 13:23:19 »
Hallo Henk,

Ben nu even niet ter plaatse ( even afkoelen hier aan de zee).
Maar de demo version heeft maar beperkte mogelijkheden dus ik moet de license kopen of naar andere software kijken.
Zou graag de JMRI software proberen maar krijg die niet werkend met de Roco centrale via mijn USB aansluitng.
Daar moet ik nog een keer energie in steken en wat hulp vinden.

Met vriendelijke groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline Henk Koster

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 36
  • Waardering: 0
Re: Opstarten Train Controller
« Reactie #16 Gepost op: 2013-03-24, 15:29:12 »
Nou Ad,

bij ons hier in nederland is het vet koud, met een zeer harde oosten wind, gevoelswaarde -10, dus wees blij met je warmte, we zijn de winter zat.

maar wat anders, ik volg je berichten over de verlichting, ik heb ook al bij mijn Ho Fleischmann loks lampjes veranderd naar 20 volt, daar er waren doorgebrand, dus als je denkt een digitaal voorbereide lok te kopen, moet je toch deze dingen controleren.

Groeten uit een zeer koud Nederland,

Henk Koster 8) ::) 

Rocomotion, multimuis pro, GBM8 melders,Roco bezetmelders, Littfinski sein decoders,Lenz wisseldecoders, Fleischmann Ho rijder( 41 jaar )
Bouwer en rijder.