Auteur Topic: Combineren schedules  (gelezen 12319 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Combineren schedules
« Gepost op: 2012-12-27, 16:37:10 »
Hallo Spoorders,

De volgende vraag, ik heb in schedules verschillende ritten staan.
Nu wil ik een nieuw schedule maken bv. "Goederen trein " verder geen blokken of routes definieren maar alleen verwijzen naar bv rit 01 met daarna als successor rit 02.
Is dit mogelijk ?

Met groeten, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

GerardWassink

  • Gast
Re: Combineren schedules
« Reactie #1 Gepost op: 2012-12-27, 18:46:02 »
Wat is de reden dat je "rit 01" niet gewoon "Goederentrein" noemt?

Gerard

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re: Combineren schedules
« Reactie #2 Gepost op: 2012-12-28, 01:50:06 »
Ik heb een aantal ritten samengesteld, uit deze ritten wil ik dan bv een "goederen rit" samenstellen maar ook bepaalde ritten gebruiken voor bv een "olie rit".

Met groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

GerardWassink

  • Gast
Re: Combineren schedules
« Reactie #3 Gepost op: 2012-12-28, 08:44:32 »
In de Gold versie is het mogelijk om "Schedule Sequences" te maken. Verzamelingen van Schedules die achter elkaar worden afgelopen. Ik denk dat dit is wat jij bedoelt. Of de mogelijkheid in Silver ook aanwezig is weet ik uit mijn hoofd niet...

Gerard