Auteur Topic: Gegevens printen  (gelezen 4592 keer)

Offline peterha

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 21
  • Waardering: -1
Gegevens printen
« Gepost op: 2013-06-18, 19:10:30 »
Hallo,

Ik weet niet precies onder welk topic is deze vraag moet plaatsen, maar omdat ik werk met TC Gold 7 doe ik 't hier maar.

1. Traincontroller biedt de mogelijkheid een aantal zaken te printen op een manier die zij hebben vastgelegd.
In de (Engelse) handleiding staat op blz 83 dat gebruikers die bekend zijn met HTML en CSS het uiterlijk van de uit te printen data naar hun eigen wensen kunnen aanpassen. Er staat echter niet bij hoe je dat moet doen. Wat ik eigenlijk wil is die gegevens/data printen hetzij in Excel formaat, hetzij in een formaat dat ik kan inlezen in Excel. Er staat in de standaard layout voor mij namelijk een hoop gegevens in die ik niet nodig heb.
Is zoiets mogelijk en hoe kan ik dan de output aanpassen?

2. Ik vind het uiterst vervelend dat als ik een printjob start om gegevens in 'preview' te bekijken en ik heb de printer (nog) niet aanstaan, dat Traincontroller dan een "Error Handler" melding geeft met als enige mogelijkheid het foutenrapport op te sturen of op te slaan en dan genoodzaakt ben Traincontroller volledig af te sluiten.
Heeft iemand hier ook ervaring mee of moet het rapport opgestuurd worden?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Peter
Digitrax: DCS200, DB200+, PM42, BDL168, DS64, SE8c, DT402
H0, NS, tp4, Peco rails, TrainController Gold 7 (Eng)