Auteur Topic: Big Bull Rail Road, materiaal.  (gelezen 17838 keer)

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: Big Bull Rail Road, materiaal.
« Reactie #15 Gepost op: 2014-02-01, 20:36:19 »
en een paar wagons voor achter 1 van de Big Boy's hier, 38 kolen wagons van WEPX dus het valt toch wel mee hè.





en 3 x onderstaande sets.



Ik zou een goeie amerikaan zijn volgens mij.


Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Big Bull Rail Road, materiaal.
« Reactie #16 Gepost op: 2014-02-01, 20:39:17 »
Dat worden lange filmpjes op joetoeb :-)

gefeliciteerd, mooie en indrukwekkende aanwinsten!
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: Big Bull Rail Road, materiaal.
« Reactie #17 Gepost op: 2014-02-09, 11:53:01 »
Ugh ugh, ik heb nog even aan de geldboom gerammeld in de tuin en gelukkig viel er nog wat af, maar het moet wel snel voorjaar worden hoor ondertussen :D:D

en nog maar 12 kolenwagons, dan heb ik er van deze serie 50, moeten volgens mij 2 mooie stammetjes worden voor achter een big boy.



Naar aanleiding van deze kolen wagons ga ik ook maar een grote kolen yard maken, heeft er iemand linken naar zoiets enof gebouwtjes van faller of anderen.

ik hoor het wel,

GerardWassink

  • Gast
Re: Big Bull Rail Road, materiaal.
« Reactie #18 Gepost op: 2014-02-09, 12:14:29 »
Hi Hans,

Een mooi aantal heb je nu inmiddels! Maar euhm... ik ken je voorliefde voor de BB's, maar dat zijn prototypical acht niet de loc's die voor deze wagens hingen hoor. Dan moet je toch meer aan de moderne diesels denken.

Je moet maar eens zoeken op name Norfolk Southern  en zoek dan maar eens op Lamberts Point!!! En hier voor het sporenplan... Het zou me niet verbazen als dat de grootste kolen yard is, in elk geval de grootste die ik ben tegengekomen!

Gerard

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: Big Bull Rail Road, materiaal.
« Reactie #19 Gepost op: 2014-02-09, 12:48:07 »
Hoe was het spreekwoord ook al weer Gerard, je rijdt met wat je leuk vind, ik had al gehoord dat het niet geheel klopt wat er achter een BB hangt, maar wees gerust ik heb ik nog genoeg diesel in voorraad.

Ik zal eens naar dat banenplan kijken, maar isi denk ik iets te groot voor mijn baan :)

Bedankt voor de info.