Auteur Topic: servo decoder  (gelezen 5785 keer)

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
servo decoder
« Gepost op: 2014-02-09, 18:52:40 »
ik heb hier een paar servo's gekocht om eens te kijken hoe dat allemaal werkt, ze moeten  wel met 5 volt aangestuurd worden, dus vroeg ik mezelf af welke wisseldecoder kan ik hiervoor gebruiken, ik heb trouwens digitrax als centrale, Gerard weet wel welke.


GerardWassink

  • Gast
Re: servo decoder
« Reactie #1 Gepost op: 2014-02-09, 19:25:44 »
Dit zijn de wissel decoders die ik gebruik, de DS64 van Digitrax. Ik gebruik deze voor Tortoise slow motion switch motors.

Voor servo's heb je andere decoders nodig. Daarvoor gebruik ik de ESU SwitchPilot Servo, uitgebreid met de SwitchPilot Extension voor het ompolen van de switch points. Deze aanbieding bevat wat je nodig hebt. Deze ESU spullen werken op basis van het DCC signaal en niet op basis van Loconet, daarom werk ik er in het vervolg niet meer mee.

Succes!

Gerard

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: servo decoder
« Reactie #2 Gepost op: 2014-02-09, 19:30:45 »
hallo Gerard, dat vind ik zelfs best aan de prijs :( maar ik ben ook ondertgussen zoeken en kwam deze tegen, zou deze decoder op bijgevoegde link wel op ijn centrale werken?

http://users.telenet.be/deloof/pageNL12.html

GerardWassink

  • Gast
Re: servo decoder
« Reactie #3 Gepost op: 2014-02-09, 20:13:41 »
Hi Hans,

Dat is een van die zelfbouw projecten die op 'het andere forum' zo populair zijn en waar je weer een heleboel andere zelfbouw spul voor nodig hebt om ze te laten werken. Het is net heroïne, je hebt er steeds meer voor nodig...

Ik voor mij heb besloten dat ik daar niets meer mee te maken wil hebben. Mij te veel ego's betrokken die het allemaal beter weten.

Succes,

Gerard