Auteur Topic: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?  (gelezen 8241 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Gepost op: 2015-02-03, 22:22:55 »
Beste Forumgenoten,

Ik zag onlangs op internet ergens een publicatie voorbij komen (volgens mij was t reclame) met gereedschap, in dit geval stempels om trottoirs, wegdek, klinkers te maken op schaal. In dezelfde advertentie werden maatlatten om sporen evenredig van elkaar te leggen getoond. Ik weet het alleen werkelijk niet meer terug te vinden, niet zo heel erg, maar toch, ben wel nieuwsgierig.

Weet iemand wie dit verkoopt?

En ook, wat is de beste of grootste webshop om hulpmiddelen, gereedschappen en allerlei tools van A tot Z aan te schaffen? Weet dat er in Houten op de beurs meerdere firma's staan, welke zijn dit en zijn die ook online?

Bedankt,
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #1 Gepost op: 2015-02-04, 10:58:30 »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #2 Gepost op: 2015-02-04, 11:43:03 »
Hallo Rob en Piet,

Hegner met Proxxon en Protools ja dat zijn inderdaad zulke leveranciers. Kon niet meer op de namen komen. NProject kijk ik vaker in om even wat dingen na te kijken en voor advies, erg goede site.

Maar misschien was ik niet helemaal duidelijk over die stempels. Het zijn stempels waarmee je in gips of klei dus bestratingen maakt (afdrukt). Ze kwamen ergens voorbij maar ik kan het niet terug vinden en geen idee waar ik nog moet zoeken. Maar was wel degelijk een commercieel product (dus niet zelfbouw)....

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #3 Gepost op: 2015-02-04, 16:35:50 »
Rob,

Nee, helaas niet, want dan had ik het zelf wel terug gevonden via Google. Maar ik dacht misschien weet iemand het zo toevallig ook....
Ik kom er vanzelf wel ooit weer bij uit, maar ja daar heb ik op dit moment natuurlijk weinig aan.

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #4 Gepost op: 2015-02-05, 19:44:10 »
Hey Rob,
Mijn laptop maakt iedere dag de geschiedenis ed leeg dus ik kan dat nu niet meer terug zien.....
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Johan48

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 51
  • Waardering: 0
Fleischmann/Roco HO  Esu EcoS 2 multimuis 1x

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #6 Gepost op: 2015-02-06, 18:15:59 »
Martijn,

op onderstaande link zag ik een soort stempel voor straten.

http://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=54820.0

Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #7 Gepost op: 2015-02-06, 22:32:35 »
@Johan; nee hier staan ze niet tussen.
@Arie; Dit zijn inderdaad stempels, de eigen gemaakte stempels. Werken prima. Maar ik heb echt van die grote (wat zal het zijn geweest, 5x5cm op een rolstempel) gezien.
@Rob; ik ken het niveau van U forumgenoten dus ik weet dat lastige hindernissen door iedereen met verve genomen worden!

Mooi dat iedereen zoekt maar ik denk niet dat nieuwe zoekpogingen nog baat hebben. Dus ze zullen vandaag of morgen wel een keer ergens opduiken.... merci!

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #8 Gepost op: 2015-02-09, 12:32:30 »
Martijn,
Ik zag gisteren in de railhobby een advertentie van railNscale. dat ging over straat sjablonen. Echter wel in schaal 1:160. bedoelde je deze: http://railnscale.com/tag/template/
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Uitgebreide webshop met gereedschappen en tools?
« Reactie #9 Gepost op: 2015-02-09, 22:45:46 »
Hallo Arie,
Ja! Het is niet dezelfde site, het zijn niet dezelfde rollen maar het is wel exact hetzelfde principe; walzen. Zo zag ik er diversen met allerlei structuren. Van die link uit moet een zoektocht wat gaan opleveren, merci.
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor