Auteur Topic: over flow  (gelezen 4235 keer)

Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
over flow
« Gepost op: 2016-08-05, 16:51:49 »
Ik krijg dit soms bij gebruik van loco net en ik denk dat dit een verwittiging is,maar ik weet niet welke.
Groeten
Herman

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: over flow
« Reactie #1 Gepost op: 2016-08-05, 22:05:22 »
Herman

Kun je uitleggen wat je bedoeld met (krijg dit soms) of hoort er nog iets bij wat je niet hebt meegestuurd


Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
Re: over flow
« Reactie #2 Gepost op: 2016-08-05, 23:07:36 »
Hallo Piet

Het doet zich voor bij het opstarten van de loco hdl  naar de loco buffer ,dan verschijnt de melding "overflow".Het geeft geen verdere
storing ,buiten de melding "geen loco buffer en off line".Verder kan ik nu niets meer melden,want mijn IB werd opgestuurd naar
uhlenbrock voor een nazicht.Mogelijks is er een fout in de IB gekomen,want die is reeds jaren oud (10j).
Groeten
Herman.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: over flow
« Reactie #3 Gepost op: 2016-08-06, 09:11:24 »
Herman,

Dan maar even afwachten of Uhlenbroek nog iets bijzonders te melden heeft.


Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders