Auteur Topic: Roco Geoline maus werkt niet meer ( door Piet reeds gemeld )  (gelezen 6354 keer)

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Roco Geoline maus werkt niet meer ( door Piet reeds gemeld )
« Reactie #15 Gepost op: 2023-03-23, 16:18:28 »
Hansw,
Is het nog gelukt om de muis terug te zetten.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline denobis

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 839
  • Waardering: 16
  • Ik rijd met iTrain, dinamo,roco,piko.pbmodels etc.
Re: Roco Geoline maus werkt niet meer ( door Piet reeds gemeld )
« Reactie #16 Gepost op: 2023-03-23, 16:39:55 »
goh Piet hij heeft voor zijn doen lang niet van zich laten horen
Momenteel bezig met Scenery.

Met vriendelijke groet
Hans

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Roco Geoline maus werkt niet meer ( door Piet reeds gemeld )
« Reactie #17 Gepost op: 2023-03-23, 16:59:06 »
Hans 
Klopt maar nu weet ik nog niet of de muis weer terug staat
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 498
  • Waardering: 0
Re: Roco Geoline maus werkt niet meer ( door Piet reeds gemeld )
« Reactie #18 Gepost op: 2023-03-28, 18:00:17 »
Excuses Piet , ik had je bericht niet gezien . Ik krijg niet altijd via mail een berichtje

Omdat  ik in het verleden meerdere startsets heb gekocht met de rode maus heb ik er gelukkig  nog een gevonden  . Ik heb nu de rode maus die ge-updatet is aangesloten op de z21
Alhoewel ik een melding kreeg dat de update voor de z21 goed was uitgevoerd krijg ik de nieuwe opties niet op zwarte maus ( met shift + menu ) krijg ik niet de melding FG3 , FG2 enz
Deze melding geeft de rode muis nu wel na de update ; als ik de functies boven de 20 wil selecteren doe ik dit nu met de rode maus .
Omdat ik toch de beide banen wil samenvoegen heb ik het even zo gelaten.

Mvg Hans
Roco  z21  met Roco line met bedding  met voornamelijk stoomloks  ( Roco , Brawa en Trix )  en een tweede analoge  baan met Roco Geoline  rails