Auteur Topic: problemen met IB  (gelezen 7259 keer)

Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
problemen met IB
« Gepost op: 2012-02-16, 20:29:43 »
Hallo
Ik heb een tijdje stil gelegen wegens ziekte en daarna wegens het koude weer maar nu wou ik opnieuw starten.Helaas mijn IB doet het niet meer volledig.De stroom wordt doorgegeven naar de baan maar de locs krijgen geen signaal.ook het display geeft streepjes en kleurtjes.Ik denk dat ie te koud gestaan heeft,weliswaar geen vries temperaturen maar zeker niet ver ervan af.Ik denk dat het reparatie wordt,maar misschien heeft er iemand andere ideeèn want in reparatie geven dan ben ik hem wel voor een tijdje kwijt,
Groetjes
Herman

Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
Re:problemen met IB
« Reactie #1 Gepost op: 2012-02-17, 15:58:02 »
Hallo
Ik heb die vraag ook op een ander forum geteld maar eveneens nog geen antwoord gekregen.Daarom stel ik nu bij dit forum ook de vraag hoe ik de IB  kan open maken.In de gaatjes onderaan de IB kan ik geen vijzen vinden.Weet iemand er meer van?
Herman

GerardWassink

  • Gast
Re:problemen met IB
« Reactie #2 Gepost op: 2012-02-17, 19:12:59 »
Dito,

Zit niet zo te heuen man... Heb gewoon een beetje geduld. Je hebt op dat "andere forum" DRIE antwoorden gehad:

Ik zou even meer geduld hebben als ik jou was. Na 6 uur geen reactie wil niet veel meer zeggen dan dat je weinig geduld hebt ;) Veel mensen zullen nog aan het werk zijn.

http://www.ollismodellbahnseite.de/intellibox.htm

Gr, Ben.

Als je hem zelf openmaakt, ben je alle garantie kwijt.

Groet,
Ruud


Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
Re:problemen met IB
« Reactie #3 Gepost op: 2012-02-21, 15:45:53 »
Hallo
Ik heb mijn baan opnieuw aangesloten op pc samen met de IB en tot mijn vreugde werkt alles normaal zonder storingen.Het moeiijke is nu een vervang display te vinden.Ik heb op de duitse site van ollis gevraagd of zij niet wisten waar en het enige adres is uhlenbrock zelf.Conrad heeft die ook niet.Misschien vraag ik het bij uhlenbrock.
Dito

GerardWassink

  • Gast
Re:problemen met IB
« Reactie #4 Gepost op: 2012-02-21, 16:01:30 »
Herman,

Je zou ook eens contact kunnen zoeken met Hobby Time als vertegenwoordiger in Nederland.

Gerard

Offline dito

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 188
  • Waardering: 0
Re:problemen met IB
« Reactie #5 Gepost op: 2012-02-21, 16:57:40 »
Gerard
Dank voor de tip.Ik heb reeds een mail gestuurd.
Herman