Auteur Topic: Draaischijf in TrainController Silver  (gelezen 11591 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Draaischijf in TrainController Silver
« Gepost op: 2012-06-22, 02:33:24 »
Hallo Piet en andere Draaischijf gebruikers.

Ik wil eerdaags met een nieuw project beginnen en een draaischijf (Fleischmann Nspoor) in mijn baan gaan integreren.
I k heb in het forem de items gelezen over de draaischijf.
Wat ik heb begrepen is dat de digitale besturing met de Silver software op 2 manieren mogelijk is.
A: de Fleischmann 6915 besturing, +/- 180,00 euro.
B: de Littfinski draaischijf decoder en omkeerschakeling, +/- 85,00 euro.

Voormijzelf denk ik te kiezen voor optie B, in het bouwen van de decoder zie ik geen probleem.
Zijn er van jullie kant nog aanbevelingen of tips voordat deze zaken ga bestellen zodat ik geen miskoop doe.

Met vriendelijke groet, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re:Draaischijf in TrainController Silver
« Reactie #1 Gepost op: 2012-06-22, 18:47:36 »
Hallo Ad,

Ik ben zelf geen draaischijfgebruiker, maar kwam onlangs deze website tegen: http://www.draaischijfhk.nl/
Ik heb geen idee over prijzen, maar het ziet er veelbelovend uit, is geschikt voor alle schalen én perfect
digitaal te besturen. Misschien de moeite waard om eens te bekijken?

Groeten, Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:Draaischijf in TrainController Silver
« Reactie #2 Gepost op: 2012-06-23, 02:51:24 »
Hallo Bertus,

Bedankt voor je tip, intressante site.
Fijn weekend, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.