Hallo allemaal,
Mijn naam is Erik, 52 jaar. Ook herintreder met veel Marklin materiaal, teveel om opnieuw te beginnen met bijvoorbeeld nieuwe (C of K) rails, dus mijn nog te bouwen baan wordt lekker nostalgisch maar wel met moderne technieken. Ik bezit (nog) geen Roco materieel en ben ook nog "drierailer" dus in dat opzicht ben ik wellicht een wat vreemde eend in de bijt

Ik sta dus nog aan het begin en ben de laatste 2 jaar voornamelijk bezig geweest materiaal te verzamelen om de door mij gewenste baan te gaan bouwen. In de tussentijd probeer ik mij zoveel mogelijk in te lezen over het digitaliseren en automatiseren van de modelbaan, tenslotte was de laatste keer dat ik bij mijn ouders een tapijtbaan had uitgelegd daar nog totaal geen sprake van.
Binnenkort wil ik starten met het leggen van een testbaantje om het één en ander onder de knie te krijgen. Ik had mij een beetje verdiept in onder andere Koploper en Itrain totdat ik de video's van Ruud Boer tegenkwam over Traincontroller. Dit ziet er zo goed uit en vergeleken met de andere pakketten een stuk begrijpelijker dat ik nu van plan ben deze software te gaan downloaden en hiermee eens te gaan stoeien.
Vanwege het feit dat hier behoorlijke kennis aanwezig is en ik vast nog wel tegen wat vragen aanloop heb ik besloten mij hier aan te melden, ik hoop hier terzijnertijd dan ook veel op te mogen steken!
Groet,
Erik.