Auteur Topic: Even voorstwllen  (gelezen 3307 keer)

Offline Anton53

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Even voorstwllen
« Gepost op: 2016-12-10, 13:40:43 »
Mij naam is Anton van Raamsdonk,
Zelf heb ik geen trein baan , maar ik doe de aanleg en het onderhoud voor mijn zoon met een verstandelijke beperking.
Hij heeft een fleischman set, eerst analoog, maar ivm meerdere loco omgezet naar digitaal.
Ik ben nu bezig oom het geheel om te bouwen naar de MM met een booster voor de wissels.
Het is een eenvoudige baan waarop vier locs met materieel kunnen rijden. Locs NS1842, DB145, DB212 en de DB111. Verder de nodige rijtuigen NS en DB als ook goederen wagons.
De baan ligt op een tafel van 2,4 Mtr x 1,2 Mtr. Zie de foto, het geheel is nu in onderhoud dus ziet er niet erg netjes uit.

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstwllen
« Reactie #1 Gepost op: 2016-12-10, 15:20:54 »
Dag Anton,

Welkom op dit forum!

Gerard

Offline GertMeering

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 28
  • Waardering: 1
Re: Even voorstwllen
« Reactie #2 Gepost op: 2016-12-11, 01:59:27 »
Welkom Anton !

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Even voorstwllen
« Reactie #3 Gepost op: 2016-12-11, 22:28:48 »
Hallo Anton,
Welkom en dat is een leuk baantje voor je zoon!
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Anton53

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Re: Even voorstwllen
« Reactie #4 Gepost op: 2016-12-29, 16:09:17 »
Vandaag de locs opnieuw ingeprogrammeerd met de MM en ook de wissels aan de gang gebracht.
Was een probleem met een wissel welke niet goed meer functioneerde( wilde niet wisselen) daarvoor in Barendrecht een ander wezen halen Gebruikt..
Hadden nog een probleempje dat slechts een deel van de baan het deed ma omzetten wissels, bleek dat er een paar bruggen uit de wissels weg waren, deze ook vervangen.
Mijn zoon kan nu weer rijden, komende week wat aanpassingen aan de aankleding, dan ziet het er allemaal wel weer een beetje leuker uit.
Voor de programmering van de wissels en de MM wil ik liet nog bedanken  en voor z'n hulp. En de Nederlandse gebruiksaanwijzingen.