Auteur Topic: Voorstellen.  (gelezen 3431 keer)

Offline Gerald

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Waardering: 0
Voorstellen.
« Gepost op: 2018-01-02, 22:30:17 »
Mijn naam is Gerald  Tebes.
Ik ben voornemens om een roco geoline baan te bouwen in combi met rocoline zonder bedding.
De geoline zal ik gebruiken voor de onzichtbare gedeelten en verborgen station. De rocoline voor de zichtbare gedeeltes waar ik dan zelf een bedding onder maak met grid.
Ik ben 52 jaar en begin nu pas aan een baan. Heb treinen altijd geweldig gevonden maar er nooit aan toe gekomen. Nu krijg ik meer tijd en ben nu dus met serieuze plannen bezig. De doorslag om er nu toch aan te beginnen was toch wel het digitale aspect met sound. Alleen ben ik een behoorlijke digibeet en zal dus regelmatig een vraag gaan stellen op het forum. Ik kijk uit naar onze samenwerking.

GerardWassink

  • Gast
Re: Voorstellen.
« Reactie #1 Gepost op: 2018-01-03, 09:22:39 »
Dag Gerald,

Welkom op dit forum!

We worden allemaal als digibeet geboren, de een pakt het wat eerder in zijn leven op dan de ander. Hier op het forum proberen we elkaar zo goed mogelijk te helpen.

Succes met je baan!

Gerard

Offline Haradigi

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 98
  • Waardering: 4
  • Meten (+ruiken en voelen, ) is weten
Re: Voorstellen.
« Reactie #2 Gepost op: 2018-01-03, 10:42:38 »
Hi Gerard,

Vanuit hier een welkom op dit Forum.
En digibeet zijn is geen probleem het is allemaal logica en anders gewoon vragen.

groet
Harald

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Voorstellen.
« Reactie #3 Gepost op: 2018-01-03, 18:56:22 »
Hallo Gerald,

Welkom op het forum en heel veel plezier met deze prachtige hobby.
Je bent op de juiste plaats terecht gekomen als digibeet, en dat kan ik je uit ervaring zeggen.
Er is al veel leesvoer voor handen over allerlei onderwerpen en anders stel je gewoon je vragen, genoeg mensen die je willen helpen.
Succes!

Mvg
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor