Auteur Topic: Even (opnieuw) voorstellen  (gelezen 2394 keer)

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Even (opnieuw) voorstellen
« Gepost op: 2018-06-16, 18:30:45 »
Hallo beste medespoorders. Ik heb mij lang geleden (in 2011) aangemeld op dit forum als herintreder. Ik was toen al ziek maar in 2014 ben ik compleet onderuit gegaan. Nu begin ik voorzichtig de hobby terug op te starten, met de nodige beperkingen weliswaar. Vele nieuwe leden zullen dus nog nooit van mij gehoord hebben, daarom even opnieuw voorstellen. Ik ben 63 jaar en zo'n 7 jaar geleden opnieuw met de hobby begonnen (dat was van mijn jeugdjaren geleden  ;) ). Ik had toen een baanplan opgemaakt dat hier op het forum besproken werd maar verder dan het los uitleggen van de rails op de tafel ben ik niet geraakt. Ook in Traincontroller was ik nog niet verder geraakt dan het switchboard. Het oorspronkelijke plan bevatte 4 keerlussen en daar ben ik nu van teruggekomen: ik wil het wat eenvoudiger houden. Ik zal het aangepaste baanplan in een nieuw draadje tonen. Leuk om hier terug te zijn en vertrouwde namen te zien  :) .
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

GerardWassink

  • Gast
Re: Even (opnieuw) voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2018-06-16, 18:52:45 »
Hey Bert,

Goed je weer terug te zien! Ben benieuwd naar je nieuwe plannen!

Gerard

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Even (opnieuw) voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2018-06-17, 11:45:14 »
Hallo Bert,

Fijn om je weer eens te horen.
Doe het rustig aan en we zijn benieuwd naar de toekomstige baan en alle plannen die daar bij horen.

Groetjes Piet
« Laatst bewerkt op: 2018-06-17, 12:01:54 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Even (opnieuw) voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2018-07-05, 19:36:51 »
Hoi Bert,

Welcome back......

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor