Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3242 keer)

Offline Frank van Dongen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2019-02-10, 00:34:14 »
Hallo allemaal,
Mijn naam is Frank van Dongen,  ik ben 69 jaar en woon met mijn gezin in Thailand.
Ik ben zoals men dat noemt een ´herintreder´ wat betreft de modelspoor hobby.
Een eigen bedrijf en het gezin namen zoveel tijd in beslag dat er bijna niets meer overbleef voor de hobbies, modelspoor en elektronica.
Nu echter heb ik daar zowel de tijd, als ruimte voor, om opnieuw te beginnen en samen met de Arduino´s   een modelbaan op te starten.
Naast de deur van China gelegen is het eenvoudig voor mij om printplaten en elektronica aan te schaffen voor de besturing daarvan.
Frank van Dongen

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2019-02-10, 08:48:11 »
Hi Frank,

Welkom op dit forum. Leuk om te horen dat je met eigen elektronica gaat werken. Wat wort het thema van je baan, welk land en zo?

Op het Amerikaanse treinen forum zit ook minstens een persoon uit Thailand.

Gerard

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2019-02-10, 16:12:07 »
Hallo Frank,

Welkom, erg benieuwd want het klinkt heel interessant....

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Frank van Dongen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2019-02-11, 08:03:58 »
Hallo Gerard, en Martijn,
Dank je wel.
Het thema van de baan is Duits, tijdperk 2,begin 3, DCC met koploper en alles aangestuurd met de UnoR3 en de Mega.
Het ArCoMora project van N.Teering,  in combinatie met de Arduino Uno en Mega gebruik ik ook, geweldig mooi spul!
Erik van Benelux spoor heeft me geheel belangeloos twee print ontwerpen gestuurd van Eagle Cad waarmee je een Optical detector en een Current detector kan laten maken in China voor 0,49 dollarcent per stuk, geweldig !
Alleen nog wat soldeerwerk en je heb twee verschillende detectoren.
Frank