Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 3215 keer)

Offline tonberingen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
even voorstellen
« Gepost op: 2019-05-27, 16:20:59 »
Hallo allemaal,
Ik ben Ton Beringen, woon in Utrecht en ik ben al als kind met spoorwegmodelbouw bezig.
Ik ben een echte bouwer, uitsluitend Nederlands,probeer alles zelf te maken en dat lukt me aardig.
Na een opdracht van het Spoorwegmuseum(waar ik  10 jaar werkzaam geweest bij de TD) ben ik weer begonnen aan een module baan.
Het plan is om een deel van het traject bij het spoorwegmuseum na te bouwen, voor de utrechters onder ons van de burgemeester reigerstraat tot aan de zonstraat.
Deze modulebaan wil ik digitaal uitvoeren in H0, ik heb daar voor de Z21 aangeschaft.
Ik ben een leek op digi gebied vandaar mijn lidmaatschap van dit forum waar ik heel wat info hoop te vinden en te delen.

GerardWassink

  • Gast
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2019-05-27, 19:19:39 »
Hey Ton,

Welkom hier. Genoeg info te vinden hoor; je schrijft dat je de Z21 (met hoofdletter) hebt aangeschaft. De zwarte dus?

Nou ja, veel plezier hier!

Gerard

Offline tonberingen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Re: even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2019-05-27, 19:36:40 »
dat bedoel ik dus met digi leek ik heb dus de witte aangeschaft (moet nog binnen komen).
Valt dus nog veel te leren.

« Laatst bewerkt op: 2019-05-27, 19:39:11 door tonberingen »

GerardWassink

  • Gast
Re: even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2019-05-28, 07:50:47 »
Tsja, Roco heeft dat heel onverstandig aangepakt. Dat heeft al veel verwarring gegeven.

De 'z21' is de witte, en de zwarte, met meer mogelijkheden, hebben ze 'Z21' gedoopt...


Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
Re: even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2019-06-10, 12:03:36 »
Hoi:
Veel succes tonberingen!!
Gerard:
Ach ja; Juist onze hele modelspoor hobby hangt toch van (on)nauwkeurigheden aan elkaar. Denk alleen maar eens aan het wel of niet plaatsen van "vinkjes" bij bepaalde programma's of gewoon de gebruiksaanwijzing goed lezen of etc. etc...... Dus om nou ROCO haar keuze van de "z"of de "Z" onhandig te vinden.......
vriendelijke groet,
Bierwagen