Auteur Topic: bij deze stel ik me hier voor .  (gelezen 3542 keer)

Offline ger deguelle

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
  • Groetjes uit Landgraaf .
bij deze stel ik me hier voor .
« Gepost op: 2019-09-08, 13:23:41 »
Hoi allemaal.

Bij deze wil ik me graag aan jullie voorstellen mijn naam is :ger deguelle ben gehuwd en woon in het zuiden van Nederland (Landgraaf ).
Ik rij Amerikaans met de besturing van een Z -21 van roco waar ik nog veel van moet leren, mijn layout is nog opbouwend waar ik nu al ruim een jaar mee aan de slag ben .
Ik ben ook mantelzorger voor mijn vrouw omdat ze zeer slechtziend is aan nog aan een oog zicht heeft van nog geen 10 % hier door zoek ik af en toe afleiding in mijn trein kamer .
Willen jullie meer van mij weten vraag er maar naar fotos van mijn layout zaal ik ook eens hier gaan neer zetten .

groeten ger

GerardWassink

  • Gast
Re: bij deze stel ik me hier voor .
« Reactie #1 Gepost op: 2019-09-08, 13:42:45 »
Hee Ger, jij hier?

Welkom op dit forum. Het is niet zo heel druk hier, maar er zit wel veel (Roco) kennis.

Veel lees- en leer-plezier!

Gerard

Offline ger deguelle

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
  • Groetjes uit Landgraaf .
Re: bij deze stel ik me hier voor .
« Reactie #2 Gepost op: 2019-09-08, 15:24:35 »
Hee Ger, jij hier?

Welkom op dit forum. Het is niet zo heel druk hier, maar er zit wel veel (Roco) kennis.

Veel lees- en leer-plezier!

Gerard

Hoi Gerard inderdaad ik moet veel leren over mijn z 21 en denk dat ik hier goed zit om te lezen .

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: bij deze stel ik me hier voor .
« Reactie #3 Gepost op: 2019-09-08, 16:16:02 »
Hallo Ger,

Welkom op dit leerzame forum. Ook ik heb een Z21 van Roco en moet nog steeds zeer veel leren. Een van de dingen die ik hier al wel heb geleerd is dat er een wezenlijk verschil zit tussen de Z21 en de z21. Je gebruikt in je tekst de Z21 en in je reactie op Gerard de z21. de een is zwart en de ander wit. Het is van belang om ze goed uit elkaar te houden. de Z21 heeft meer mogelijkheden. Heel veel lees plezier en we houden ons graag aanbevolen voor foto's.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline ger deguelle

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
  • Groetjes uit Landgraaf .
Re: bij deze stel ik me hier voor .
« Reactie #4 Gepost op: 2019-09-09, 17:14:32 »
Hallo Ger,

Welkom op dit leerzame forum. Ook ik heb een Z21 van Roco en moet nog steeds zeer veel leren. Een van de dingen die ik hier al wel heb geleerd is dat er een wezenlijk verschil zit tussen de Z21 en de z21. Je gebruikt in je tekst de Z21 en in je reactie op Gerard de z21. de een is zwart en de ander wit. Het is van belang om ze goed uit elkaar te houden. de Z21 heeft meer mogelijkheden. Heel veel lees plezier en we houden ons graag aanbevolen voor foto's.

Welke is beter de witte of de zwarte ik heb nu de witte .

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: bij deze stel ik me hier voor .
« Reactie #5 Gepost op: 2019-09-10, 19:02:53 »
Ik heb de zwarte. De witte ken ik niet. Vanuit dit forum weet ik dat de zwarte meer mogelijkheden heeft. Het is maar wat je nodig hebt.

Groet Arie.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
Re: bij deze stel ik me hier voor .
« Reactie #6 Gepost op: 2019-10-06, 18:22:54 »
Welkom!
Het is geen kwestie van welke is beter ( kwaliteit is even goed ). De vraag is wat je ermee wilt.
Ikzelf heb de witte al een aantal jaren en met een kleine kunstgreep stuurt deze ook een programmeerspoor aan, dat wel heel handig is; hetgeen bij de zwarte standaard is. Verder mis ik ( nog ) niets, ook al omdat ik uitsluitend de x bus aansluitingen gebruik i.c.m. de expressnet interface van ROSOFT.  Wil je alles professioneler aanpakken en uitgebreider ( LOCONET etc. ) , dan zijn er veel meer en vooral duurdere mogelijkheden. Ik kan er in ieder geval genoeg mee,
Succes en plezier
groet,
Bierwagen