Auteur Topic: Nieuw lid  (gelezen 2852 keer)

Offline Kees Versteegt

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Nieuw lid
« Gepost op: 2020-04-19, 11:23:41 »
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Ben kort geleden overgestapt van Minitrix op H0 en gebruik met name Roco spullen. Had een oude z21 met Multimaus aan een draadje. Maar die heb ik alleen voor het testen gebruikt. Ik werk namelijk graag met Koploper en een IBCom voor de besturing. Bezetmelders van Rosoft en wisselaansturing ben ik nu gaan doen met Arcomora DCCNext. De eerste resultaten zijn heel goed. M’n treintjes rijden al weer bijna volautomatisch gedigitaliseerd rond. Ben benieuwd wat ik op dit forum te lezen krijg. O ja, ik ben nog op zoek naar een goedkope en goede functiedecoder om de verlichting van mijn wagons te kunnen schakelen, zodat ze niet altijd aan staan. Groet, Kees

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 797
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 2020-04-19, 11:31:39 »
Welkom Kees,


Geniet van je hobby. En heb je vragen, stel ze. Er is ongetwijfeld wel iemand, die je weer het padje ophelpt.  ;D




Gr,


Dirk
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline Haradigi

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 98
  • Waardering: 4
  • Meten (+ruiken en voelen, ) is weten
Re: Nieuw lid
« Reactie #2 Gepost op: 2020-04-19, 12:07:52 »
Hi Kees,

Ook vanuit hier een welkom op dit Forum.

groet
Harald