Auteur Topic: Nieuw op het Dutch Roco forum  (gelezen 2673 keer)

Offline edward

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Nieuw op het Dutch Roco forum
« Gepost op: 2020-11-02, 16:47:34 »
Beste leden van het Dutch Roco forum,

Ik ben nieuw op het forum. Sta nog redelijk aan het begin met het opzetten van een modelbaan. Het is gegaan zoals waarschijnlijk wel bij meer van ons. Uit mijn jeugd redelijk wat scenery gemaakt en keurig bewaard, alles in H0. Als kind had ik een Lego trein. Vervolgens kregen mijn kinderen toen ze jong waren een Fleischmann startset en hebben dat toendertijd redelijk uitgebreid met nog een startset, materieel en redelijk wat profirails. Vervolgens beland het in de kast totdat ik alweer enige tijd geleden en toen nog wat vage plan had opgevat om van mijn sluimerende ambitie een concrete actie te maken. Inmiddels heb ik de baan bepaald, de stap naar digitaal gemaakt (z21) komt het daadwerkelijk aan de slag gaan steeds dichterbij.

Maar naarmate alles concreet wordt, doemen ook steeds nieuwe vragen op. Leve internet, waar vele vragen worden beantwoord en ik voeg daarom ook graag het Dutch Roco forum toe om ontbrekende kennis te verzamelen. Veel zal ik ongetwijfeld halen uit bestaande topics, maar wie weet ga ik nieuwe toevoegen.

Nog even over mijzelf, ik ben nu eind vijftig, woon in Rotterdam en ga er rustig te tijd voor uittrekken om iets moois van de modelbaan te maken ! Wordt vervolgd, groet, Edward uit Rotterdam

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Nieuw op het Dutch Roco forum
« Reactie #1 Gepost op: 2020-11-02, 17:11:35 »
Hoi Edward,

Welkom op dit forum. Er is hier heel veel vnml technische kennis aanwezig. Stel een vraag en je krijgt rustig afgemeten uitleg, zelfs stap voor stap voor stap mocht dat nodig zijn. Veel plezier.

Groet,
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor