Auteur Topic: voorstellen Toni  (gelezen 2774 keer)

Online P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
voorstellen Toni
« Gepost op: 2021-06-27, 14:17:35 »
Toni heeft het volgende mailtje naar P.Heinst verzonnden


Toni,  ga als volg te werk, als je voorstellen hebt geopend dan kun je een nieuw topic maken (rechts boven nieuw topic aanklikken en dan onderwerp invullenen) en in het grote vak daar alles inschrijven en dan deze verzenden.


verzonden mail,
Ik probeer via "even voorstellen" de volgende tekst te verzenden :

Even voorstellen.
Ik ben Toni, 84 jaar, en al heel lang Märklin fan.
Mijn laatste werkende Marklin baan met Train Controller 7 en Intelllibox 2 had ik ca 2000.
Door meerde verhuizingen lag alles lang in de opslag.
Ben nu weer begonnen op een nieuw locatie in Maastricht op een tafel van 90 x 700 cm.
De kennis van toepassing van Train Controller is wat weg gezakt. en met vallen en opstaan
probeer ik er weer grip op te krijgen.
Dit was aanleiding om op internet hulp - mag het zijn face to face ter plaatse" -te zoeken en
uit te komen op dit forum.

Het lukt mij niet om deze tekst vanuit "even voorstellen" te verzenden omdat ik steeds de melding krijg
dat de geadresseerde niet bekend is.
Mag ik vernemen wat ik bij geadresseerde wel moet invullen.

met vriendelijke groet ,

Toni
« Laatst bewerkt op: 2021-06-27, 14:20:33 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 781
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: voorstellen Toni
« Reactie #1 Gepost op: 2021-06-27, 15:23:27 »
Toni,


Desondanks toch welkom hier op he forum.
Velen van ons zijn ooit begonnen met Märklin en dan overgestapt op Fleischmann of Roco.
Wat Train Controller betreft, is hier enige kennis (dus hulp) aanwezig.


Succes,


Gr,


Dirk
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.