Auteur Topic: Voorstellen Jan-Wim  (gelezen 2252 keer)

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Voorstellen Jan-Wim
« Gepost op: 2021-10-31, 22:18:18 »

Bericht van Jan-Willen

Hallo,

Ik ben Jan-Wim en pak als zoveel mensen de boel weer op.
In de loop der jaren wel blijven verzamelen van Nederlands materieel, van alles door elkaar (Roco, Piko Fleischmann, Marklin etc.).
Na lang zoeken toch de stap genomen om Met de Roco Z21 digitaal te gaan rijden en een klein baantje thuis op te bouwen.

Hoop op dit forum veel informatie op te kunnen halen en wie weet in de toekomst ook aan te leveren.

Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 757
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Voorstellen Jan-Wim
« Reactie #1 Gepost op: 2021-11-01, 09:01:32 »
Welkom Jan-Willem,


Je hebt, zo te lezen, al aardig wat verzameld, en een Z21. Je bent op de toekomst voorbereid 👍.

Voor vragen: stel ze gerust.


Gr,

Dirk
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.