Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2761 keer)

Offline Henk Bokhove

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2021-11-14, 11:59:49 »
Hallo, ik ben Henk Bokhove en ben 67 jaar en gepensioneerd dus een hoop vrije tijd.
Het is al heel lang geleden dat ik mijn eerste baan met Fleischmann ben begonnen.
Deze baan heb ik een paar jaar opgebouwd maar toen ben ik verhuisd dus helaas, weg baan.
Ik ben toen enkele jaren bezig geweest met verbouwen van mijn huis dus geen tijd voor treintjes.
Daarna weer verhuisd en ben toen weer begonnen mijn baan op te bouwen.
Toen mijn kinderen wat ouder werden hadden ze meer ruimte nodig en ik heb de zolder voor hun beschikbaar gesteld, gevolg was dat ik helaas mijn baan wederom heb afgebroken.
De kinderen zijn nu al jaren het huis uit, ik ben gepensioneerd en wil toch graag weer met modelspoor beginnen.
Voorwaarde voor mij is wel dat ik digitaal wil gaan rijden, ik ben bezig mijn oude loks om te bouwen naar digitaal.
Ik ben me aan het verdiepen welke centrale ik moet gaan gebruiken want er is nogal wat keus.
Ik hoorde positieve dingen over de Roco centrale, vandaar dat ik mij heb aangemeld bij Roco Forum.

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 790
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2021-11-16, 17:39:21 »
Welkom Henk,

Zo zie je, oude liefde roest niet. 😀
Als je bij de verschillende hoofdstukken eens neuzen naar z(Z)21, maar ook hier : http://martontheweb.nl/z21/introductie-z21.html

Veel (neus) plezier,.

Gr,
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.