Auteur Topic: Ervaring Kuijpers Hobbyhuis  (gelezen 2631 keer)

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 490
  • Waardering: 0
Ervaring Kuijpers Hobbyhuis
« Gepost op: 2022-11-02, 10:31:04 »
Beste  , heeft iemand ervaring met aankopen bij deze treinwinkel  ; ik wil niet te negatief  zijn maar mijn eerste indruk is dat het er erg rommelig uitziet binnen in de winkel ( youtube filmpje ) .
Ze zitten met de prijs wel goed ; maar een groot nadeel vindt ik dat je niet met creditcard kunt betalen bij een bestelling .

Mvg Hans
Roco  z21  met Roco line met bedding  met voornamelijk stoomloks  ( Roco , Brawa en Trix )  en een tweede analoge  baan met Roco Geoline  rails

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 757
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Ervaring Kuijpers Hobbyhuis
« Reactie #1 Gepost op: 2022-11-02, 17:27:28 »
Beste Hans,

Zelf heb ik geen ervaring met deze winkel, wel van de beurs in Houten. Leuke prijzen. In het verleden kregen ze positieve reacties. Ben je in Utrecht, dan zou ik er eens heen gaan. Het is wat anders dan Bentink. Prijsverschil!
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline Waalspoor

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 83
  • Waardering: 0
Re: Ervaring Kuijpers Hobbyhuis
« Reactie #2 Gepost op: 2022-11-02, 21:09:36 »
Hallo Hans,
Zoek je een goede treinenwinkel in de buurt van Utrecht, ga dan eens kijken bij Grootendorst in Woerden.
Groeten,
Bas

Z21, Sprog3, Rocrail,
NS III, IV