Auteur Topic: Laatste firmware voor de blauwe multimuis en de zentralePro  (gelezen 2123 keer)

Offline PaulWilliam

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 9
  • Waardering: 0
  • Er bestaan geen domme vragen voor hen die zoeken
Laatste firmware voor de blauwe multimuis en de zentralePro
« Gepost op: 2023-03-25, 00:46:45 »
Ik heb een vraag over de firmware van de multimuispro  (blauw) en de multizentralepro.
Onlangs een soundlok aangeschaft en nu blijkt dat ik alleen F0 tot F20 kan bedienen...
Maar bove de F20 zijn ook functies, waaronder de volumeregeling. En die kan ik nu niet bereiken.
Mijn blauwe multimuis heeft softwareversie 1.01 en ik begreep dat om ook de funties boven F20 ik minimaal versie 1.05 moet hebben.

Vroeger kon je t van de roco-site downloaden, maar Roco heeft t nu niet meer. Heeft iemand van jullie nog een setje firmware voor beide apparaten (beide moeten naar de laatste stand geupdate worden. Muis= minimaal 1.05  centrale=1.09?  Ik hoor t graag!
2-rail DCC,  Fleischmann H0, Roco H0,  MultimausPro, MultiZentralePro,

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Laatste firmware voor de blauwe multimuis en de zentralePro
« Reactie #1 Gepost op: 2023-03-25, 10:06:11 »
Paul,

Kijk een op de de volgende site of dit iets voor jouw is wat je bedoeld, Dit is volgens mij de laatste update

klik op de onderstaande link

https://www.roco.cc/rde/downloads-archiv/multizentralepro

Paul, zou het mogelijk zijn om in je profiel je woonplaats (geen adres) in te vullen nu staat daar je email adres, bedank

Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2023-03-25, 10:46:36 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline PaulWilliam

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 9
  • Waardering: 0
  • Er bestaan geen domme vragen voor hen die zoeken
Re: Laatste firmware voor de blauwe multimuis en de zentralePro
« Reactie #2 Gepost op: 2023-03-25, 13:20:58 »
Hoi Piet!
Jazeker, dat is precies wat ik zoek,  echt ontzettend bedankt!
en ook een update voor Rocomotion gevonden!
Ik ben helemaal happy!

en ik kijk of er een update is voor de rode multimaus, maar die vind ik ook niet.... Misschien kun je mij daar ook mee helpen? 
Het lijkt of Google/Roco mij niet toont wat er allemaal wel is....of zoiets....

Uiteraard zal ik even mijn profoel aanpassen!
H.groet Paul
2-rail DCC,  Fleischmann H0, Roco H0,  MultimausPro, MultiZentralePro,

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Laatste firmware voor de blauwe multimuis en de zentralePro
« Reactie #3 Gepost op: 2023-03-25, 14:41:01 »
Even een opmerking  zit nu niet thuis dus kan het volgende niet bevestigen of dat op de multicentra pro ook zo is maar het is zo dat bij de laatste update van de rode muis dat dan de muis niet meer bruikbaar is als master op de oude centrale maar alleen als slave

Bij laatste versie geen gebruik meer als master maar als slave maar dan wel de F toetsen tot F31
Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline PaulWilliam

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 9
  • Waardering: 0
  • Er bestaan geen domme vragen voor hen die zoeken
Re: Laatste firmware voor de blauwe multimuis en de zentralePro
« Reactie #4 Gepost op: 2023-03-25, 15:28:45 »
Okay, fantastisch!  Ik ga ermee aan de slag!  De multizentralepro en de mutimuispro zijn reeds geüpdated, en de hoge functietoetsen werken nu prima!!!👌👌
Nogmaals hartelijk dank!
2-rail DCC,  Fleischmann H0, Roco H0,  MultimausPro, MultiZentralePro,