Auteur Topic: Multimaus in het Nederlands  (gelezen 6705 keer)

Offline JohnT

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
    • Model Railroad Headquarter
Multimaus in het Nederlands
« Gepost op: 2011-07-22, 16:16:05 »
Hallo hierbij mijn eerste vraag. Hoe krijg ik mijn multimaus in de Nederlandse displaytaal? In de handleiding wordt verteld dat als de displaytaal niet aanwezig is je moet kijken op de  Roco website website maar daar kan ik niets vinden.

JohnT
Modelspoor, het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis er naar toe.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Multimaus in het Nederlands
« Reactie #1 Gepost op: 2011-07-22, 16:36:38 »
Hallo John,

De Nederlandse taal op het display kan op 3 manieren worden verkregen.
1 door de multimaus op te sturen naar Roco,
2 door op een van de info dagen van Roco deze te laten update, de technische man van Roco kan dit dan doen (gratis).
   Helaas zijn de info dagen nog niet zo lang geleden geweest en de volgende zal wel weer een tijdje duren.
3 Als je beschikt over de Mulimaus pro centrale dan kun je dat zelf doen door op de site van Roco een file te      downlaoden en deze uit te voeren, deze is o.a. in het Nederlands. Dit gaat niet met de gewone mulimaus centrale omdat de file daarvoor door Roco niet is en ook niet wordt vrijgegeven. Ik heb hier al diverse malen om gevraagd maar er bepaalde rechten die er op rusten, update in een andere taal lukt wel maar niet in het nederlands.

Mogelijk ken je iemand met een Mulimaus pro centrale, die kan het ook voor je doen.
kijk maar even op deze site van Roco    http://www.roco.cc/produkteshop/multizentralemauspro/firmware.html
   
Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2011-07-22, 16:38:46 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline JohnT

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
    • Model Railroad Headquarter
Re:Multimaus in het Nederlands
« Reactie #2 Gepost op: 2011-07-22, 20:15:17 »
Dat wordt te omslachtig, hou het wel op Engels.

Bedankt, JohnT
Modelspoor, het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis er naar toe.