Hallo Piet,
Je hebt helmaal gelijk. Zoals ik al eerder schreef had ik alles verkocht op een paar locs en wagens na. Nu weer begonnen met een digitale set van Roco nr 41270 (staat niet meer in de cat) Mooie stoom loc br51 met alles er op en eraan (diverse stoom geluiden, lichtwisseling optrek en afremgeluiden, rookgenerator en een stationsomroepster (helaas in het duits
. Er zitten 4 grote personen wagons bij, rails en uiteraard een multimaus. Geweldige set. Ook al diverse uitbreidingen gekocht en hout om de baan op uit leggen. De bedoeling is dat het geheel zich gaat afspelen op 2 niveaus. Het vordert al aardig want ik heb nu vakantie (het is toch takke weer
). Zelf heb ik nog een br91, een complete VT601 (8 wagen stel) destijds gekocht in de summersluss verkauf in Duitsland. Ook heb ik nog een blokkendoos en een "glasskasten" met bijbehorende wagonnetjes. Daarnaast een stuk of twintig goederen wagons. Ik hoor je al denken wat een rommeltje bij elkaar maar ik streef geen tijdperk na. Wat ik mooi vind koop ik en laat ik rijden. De scenery maakt mij ook niet zoveel uit wat ik mooi vind komt op de baan. Ik hoop het komende weekend klaar te zijn met het zaagwerk (is mijn vrouw ook weer blij). Ik bedoel dat niet negatief want zij vindt het net zo'n leuke hobby als ik. Zij trekt mij soms over de streep om iets te kopen. In de toekomst hoop ik de baan ( 2.87m x 1.50, 1.22m) verder uit te bouwen en zoveel mogelijk digitaal uiteraard en daarna eventueel met de pc het nodige aansturen. Nou genoeg stof dacht ik zo. Groeten van Ben