Auteur Topic: MultiZentralePro Update verschil tussen Duitse en Engelse versie van de site  (gelezen 4304 keer)

Offline loco

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: -1
Beste multiMausPro gebruikers

Mijn multiMausPro (blauwe Fleischmann) leest geen decoders meer uit. Ik weet niet wat er verkeerd is gegaan. Bij een tweede multiMausPro (eveneens Fleischmann) stelt het probleem zich niet.
Om dit te verhelpen heb ik eerst een reset uitgevoerd, echter het probleem blijft bestaan.
Omdat ik nog geen update heb uitgevoerd, ben ik naar de site van Roco gegaan.
Uit gewoonte ga ik eerst naar de Engelstalige versie. Daarna ben ik ook naar de Duitse versie gaan kijken
Op beide staan de updates voor de MMP en de MZP
Onderaan de pagina, bij de update van de MZP software stel ik echter een verschil vast tussen de Duitstalige en de Engelstalige versie van de site

Bij de Engelstalige versie van MZP vind ik drie downloads
multiZENTRALE pro - Update: "MZP_Update_V108.exe"  (2609kB)
multiZENTRALE pro - Bootloader: "MZP_BootLoader.exe"
multiMAUS pro - Bootloader: "MMP_BootLoader.exe"

Bij de Duitse versie vind ik maar één download
multiZENTRALEpro - Update: "MZP_Update_V108.exe" (2609kB)

Ik begrijp dat er fouten kunnen gemaakt worden bij de aanpassingen van de verschillende versies van een website,
maar zou er nog een andere reden kunnen zijn waarom de Bootloader MZP en MMP niet bij de Duitstalige versie staan?

Daarnaast heb ik nog enkele andere vragen.
Welke updates voer ik het beste uit?
En in welke volgorde ?
Moet ik eerst de MZP (MZP_Update_V108.exe) updaten en daarna de MPZ (multiMAUS Update V1.04.exe) of omgekeerd of maakt het geen verschil in welke volgorde ik ze installeer?
Is het nodig om ook de Bootloader MZP en MPZ uit te voeren die wel op de Engelstalige site staan?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Peter
 

GerardWassink

  • Gast
Dag Peter,

Op dit forum is het de gewoonte dat we onszelf even netjes voorstellen.
Je kunt daar dit draadje voor gebruiken.

Groet,
Gerard