Bertus,
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat zou geen probleem mogen zijn.
Zelf gebruik ik ook de Multimaus pro en de andere rode ook erbij als dat nodig is.
Je vraag is eigendlijk, ik formuleer het maar even zo, grijpt het programma Tc in als ik met mijn handbediening iets doet wat in Tc niet zou kunnen.
Volgens mij is dat afhankelijk in welke rijmode je het programma gebruikt, er zijn een 5 tal mogelijkheden, Kijk maar een bij Autotrein ritten.
1 volledig onder controle van Tc, dus zonder handbediening.
2 Langzaam rijden, controle van Tc
3 Rood, dit houdt in dat Tc oplet of de seinen goed staan en dat er geen botsingen komen, dus gedeeltelijk onder controle van Tc met hanbediening.
4 Handbediening met dwang, volledige handbesturing en ook volledig zelf verantwoordelijk voor bv snelheid maar Tc zal ook een noodstop uitvoeren als een rood signaal wordt genegeerd, dit lijk veel op punt 3.
5 Volledige handbesturing en volledig zelf verantwoordelijk voor het rijden..
Je kunt iedere autotrain rit appart instellen en maak je geen autotrain rit dan rij de natuurlijk geheel onder handbesturing en eigen verantwoording.
Kortom of Tc ingrijpt is afhankelijk van je instellingen bij een rit en heeft niets te doen met de multimaus pro, dit werkt bij alle muizen.
Gr Piet