Auteur Topic: uitwerking baanontwerp  (gelezen 39818 keer)

Offline P.Heinst

• Administrator
  • Veteraan
  • Waardering: 15
    • home page
Re: uitwerking baanontwerp
« Reactie #195 Gepost op: 2018-06-03, 11:36:22 »
Hallo Arie,

Dit probleem komt mij niet bekend voor maar ik stel voor om het volgende eens te proberen.
Kopieer je bestanden van de baan (Yrrg en bak) eens naar een andere map of stick zodat je deze veilig hebt staan en daar later altijd op terug kunt vallen, bij voorkeur kopieren zodat ze ook nog in de orginele map blijven staan.

Installeer traincontroller een opnieuw en kijk dan of het nu wel lukt.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 9.0 A2 als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline ArievH

• Forum lid
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
« Reactie #196 Gepost op: 2018-06-05, 19:08:18 »
Piet dank voor je reactie.
Ik ben helaas echt alles kwijt en kan dus gewoon opnieuw beginnen. Jammer maar dat komt ook wel weer goed.
Ik ben er niet achter wat er is gebeurt en stop met het zoeken. we maken gewoon een nieuwe start en slaan daarna alles na ieder bezoek aan de baan extern op.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline P.Heinst

• Administrator
  • Veteraan
  • Waardering: 15
    • home page
« Reactie #197 Gepost op: 2018-06-05, 20:18:39 »
Hallo Arie

Weet je zeker dat je alles kwijt bent of mogelijk staan er nog bestanden op die je al eens eerder gebruik hebt, mogelijk kun je die gebruiken en hoef je niet alles opnieuw te maken.

Probeer het volgende eens.
Ga onder Windows naar verkenner en geef daar de zoekopdracht voor alle mappen of deze pc   .Yrrg  (met punt) in dan zoeken en kijk wat daar uitkomt

Mogelijk staan er nog veel banenplannen op de PC

Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2018-06-05, 20:24:13 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 9.0 A2 als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline ArievH

• Forum lid
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
« Reactie #198 Gepost op: 2018-06-06, 15:24:29 »
Hallo Piet,

Dank voor je reactie. Ook met de zoekfunctie .Yrrg heb ik mijn meest recente ontwerp niet kunnen achter halen. Wel heb ik een wat oudere versie terug gevonden zodat ik niet alles over hoeft te doen. Deze heb ik maar opgepakt en ben ik aan het uitwerken. te gelijkertijd sla ik nu alle instellingen van de blokken, namen, adres en input, lengte ect. in een exel bestand op in de hoop dat ik het nooit meer nodig heb.

Ik heb nog een heel andere vraag. Eind vorig jaar heb ik met de up-grading van TC naar 9 gelijk maar TC programmeer 9 aangeschaft. Weet je of er aan de vertaling van de handeling wordt gewerkt?
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.